23 maj 2007

Kronos holder styr på søvnen

Havde jeg fundet det noget før, så ville jeg helt klart have ønsket mig et søvnrytmeur i fødselsdagsgave. Jeg har faktisk lagt mit armbåndsur i skuffen og talt dets dage på min arm - helt ærligt så kigger jeg jo tiere på mobilens ur alligevel.
Ind fra højre kommer der så en produktfornyelse, der sparker armbåndsuret ind i kampen igen.
Det er intet mindre end et ur, som ikke bare holder dateret på, hvad klokken og hvilken dato det er samt hvor i verdens geografiske grid jeg befinder mig. Dette ur kan simpelhen måle, hvornår det er bedst for mig at vågne! Jeg kan stille uret mellem 6 og 7 i morgen og bede det vække mig når det bedst passer ind i rytmen (jeg better på 6.59).

Kan jeg også få et ur der kan styre min fornuft og sende mig i seng, når det er bedst?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar