07 april 2007

En helt fantastisk dag!

Nu er den netop sluttet: En helt fantastisk dag! En dag med forkælelse, med skamløs selvfokus og fokus i det hele taget... Min fødselsdag.

Min kæreste har været arkitekten bag størstedelen af forkælelsen med hjemmebag, overraskelser og en super gave - som betyder, at jeg nu kan dele et par løse skud med jer:


Et billede fra udflugten til smukke Frederiksborg slot - George Michael har selv klippet hækkene.




Dette er mig foran et billede af kong Christian den IVs hore - min slægtning - Kirsten Munk. Nydelige kniplinger frøken.

Er der lighed? Løse håndled?




Det er altid noget, at jeg havde hende den fotogene med - det kan det ny erhvervede kam era ikke få skylden for :)





2 kommentarer:

  1. Solen skinner, røde kinder. Foråret omkring, sommeren på spring. Vinteren på hæld, og Søs skriver om sig selv :). Hej søster sjovt at læse, de små historier, skønt at du tager dig tid og udlever din lille indre forfatter!
    Dejlig føs.da kan jeg se og ja "lidt" fotogen er der da gemt i hende. Ses snart. Knus brormand

    SvarSlet
  2. Tak digtet poet - hils lillemor og Rappe!

    SvarSlet