31 januar 2007

My home town er Danmarks centrum - skræmmende

Så sidder jeg igen foran skærmen og nørder (indrømmet er græsenke i denne uge)... På min færd kommer jeg forbi Google Maps, søger på "Denmark" og hvad ser jeg? At den lille uundseelige by og område jeg kommer fra er Danmark centrum (samme sker for andre, der får Danmark frem med det samme). Området, der rummer en gade ved navn Långawten (ja "Lang aften") og hvor mergelgrave er en større trussel i nattelivet end narko... Hinge og Serup er Danmarks centrum - så kan I lære det...

2 kommentarer:

  1. Efter at have back-testet hypotesen flere gange må jeg give dig ret i, at du simpelthen komme fra Danmarks centrum - Tillykke med det :o) Jeg kan jo næsten se derop her fra mit skrivebord på arbejdet, så jeg har en rimelig central arbejdsplads her i DK! Dog udviser de andre her på etagen ikke rigtigt samme begejstring for det som jeg gør...

    SvarSlet
  2. Hahah...! Jeg vidste det! Jeg husker en eftermiddag bag i skolebussen hvor jeg heftigt proevede at overbevise en af de aeldre piger om at JEG boede i midten af Danmark. Siden har jeg saa vaeret lidt flov over at jeg troede jeg boede i Danmarks (verdens) navle. Men nu er beviset her.. Dog maa jeg indroemme at jeg er fra Lemming som er lidt uden for det noejagtige centrum. Men jeg kender Stine, ja jeg goer, saa det maa vaere lige saa godt..

    SvarSlet